onsdag, maj 03, 2006

TUNASNACK

Så var man tebaks hemma i Malmö efter en långhelg i ol tuna. Har varit kanon o träffa alla gamla mates igen, kändes som det var skitlänge sedan. Bara trist att hjärtat mitt låg hemma o var dundersjuk..men hon blev ompysslad av både mig, mor och väninnan Gun. Själv så hann jag med två födelsedagspartaj, Carina i fredags o sen Emmas & Elins 30årsskiva i lördags.


Resultatet efter "reclaim the spår 12" festen på centralstationen påväg hem igen.

Hann med o hälsa på lilla söta Vera.

Viggo, Majsan och Vera

Martin, Peppe och marc.

Tobbe och Stina bryter in dansgolvet.

Ett fasligt mående.

Tobbe får syn på nått.

The bunch.

Karin och Stina.

Mr.T slaktar en dubbelbock.


Ronge o tony sitter o mår hemma hos Carina.



4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha... och efter "slakten" så vet vi ju alla hur det gick! LOL

Kul att se er här i Tuna!
På återseende!
/TJ Hooker

4 maj 2006 kl. 11:01  
Anonymous Anonym said...

Tänkte bara bikta mig och bekänna att jag tjuvläser din blogg. Roligt att läsa om en massa tuningar som jag har delat många år med utan att egentligen veta mer om dem än att de flesta håller på med musik. Hej!

10 maj 2006 kl. 07:32  
Blogger Ankaret said...

http://ankaret.blogspot.com/

10 maj 2006 kl. 14:03  
Blogger Jimmy said...

hej daniel.ha ha får ta o bekänna samma sak.såg igår att du hade länkat till min blogg,tackar=) ska göra detsamma idag.trodde bara jag hade tre trogna läsare.kul att så inte var fallet.må väl!

10 maj 2006 kl. 15:04  

Skicka en kommentar

<< Home

hit counter
counter
<body>