måndag, oktober 01, 2007

The Return

Geez vad tiden går fort när Facebook har slagit klorna i en. Nu får det vara nog med det, inte för att jag har varit supernoga med att underhålla Ambulansen men ändring utlovas. Tiden sedan jag kom hem från Eskilstuna har gått till att städa o feja i hemmet, loppisspaning och en obsession i tvserietittande. Tack till Tim som tipsade mig om tv-links.co.uk där jag har hittat många många gamla guldklimpar, det bästa av allt är att man inte behöver regga utan det är bara o streama så det tjuter. Har även pysslat o donat runt med macen, är fortfarande grymt nöjd. Det är dock en sak jag saknar, nu när man äntligen har en webcam så har man ingen o prata med. Så come on mates ,fixa Skype eller ni macare, regga er för en .Mac trial på 60 dagar. När prövotiden löpt ut så behåller man sitt .Macnamn och kan fortfarande använda iChat.
Dagens Låt går ut till Josefina som Jobbar hårt i Barcelona, jag saknar dig hjärtat.

10cc And Godley And Creme - Life Is A Minestrone


hit counter
counter
<body>