tisdag, april 01, 2008

12"

Skivesset fick i helgen in ett stort parti 12" och såklart har man riktigt risig ekonomi då. Jag lyckades dock komma riktigt billigt undan och ändå komma hem med en bibba 12"or hem. Här kommer några av kändisarna jag hittade. Så fort jag har råd så kommer jag köpa ett nytt soundsystem hem så jag kan börja rippa mina vinyler och dessutom avnjuta deras fulla ljud. Lider verkligen av att allting funkar halv/heldåligt. Jag skall försöka fixa upp resten av fynden oxå.








Etiketter: , , , , , , ,

4 Comments:

Blogger Dansmusen said...

Voice of "Q"
Den missade jag helt..crap

15 april 2008 kl. 22:15  
Blogger Jimmy said...

Men du gjorde oxå ett par fina kap ey? capricorn är inte fy skam=)

16 april 2008 kl. 16:14  
Blogger Dansmusen said...

Sant.
Var ett par riktiga pärlor i den samlingen. Känns som det sitter fler 80's dj's där ute i stugorna som har bra samlingar som bara samlar damm.

18 april 2008 kl. 11:34  
Blogger Jimmy said...

verkligen, synd att man var så pank bara, skulle kunnat gått bananas där.vill inte tänka på vad jag gick misste om. får se vad nästa laddning har=)

18 april 2008 kl. 13:21  

Skicka en kommentar

<< Home

hit counter
counter
<body>