måndag, augusti 18, 2008

I Want You Back!

The following post only concern people living in Malmö & Eskilstuna so ill do it in swedish. Jag har många gånger setts stå vid mina singellådor med något tokigt i mina ögon, frenetiskt rivandes igenom dem gång på gång på jakt efter 3 singlar som jag fram tills nu vägrat erkänna för mig själv, förmodligen har tappat bort. Så därför skickar jag ut denna wanted. Jag vet att några av er som läser denna blog har spelat på samma ställen som mig så kanske har någon sett dem. Antagligen så har jag tappat bort dessa på KB, anywho här kommer de bortkomna:


Bobbie Smith - Walk On Into My Heart

Dusty Springfield - What's It Gonna Be

Johnny Nash - Falling In And Out Of Love

Hittelön är ett polskt proggalbum

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har dem inte!

Mvh The Pirate!

19 augusti 2008 kl. 18:27  

Skicka en kommentar

<< Home

hit counter
counter
<body>