torsdag, juni 08, 2006

Hayes Common!

Hej o håj så har man frisknat till efter hemkomsten från London. Har varit en sängliggande stackare med 39 graders feber men nu har jag fått tillbaks färgen på kinderna igen. Londonresan var fabulous, vi bodde hemma hos Josefinas syster Jessica i Hayes som är en klassisk förort som man når med tåg från Paddington(15 min). Vädret var Engelskt men det gjorde inte så mycket då fick man ju fler chanser att dyka in på pubbar som man inte hade varit på. Vid ett sådant tillfälle så sprang jag på min vän Tomas Wahlström i Notting Hill när vi satt o sörplade på var sin Guinness vid Rough Trade där jag senare pep in o köpte några 12". Blev inte så mycket shoppande av förutom just några 12", 7" samt Josh & Moulty. Londonbilder finns att se på min Flickrsida.

Dagens låt: The Fall - Barmy

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var på tiden. Öl är gott!!! Ha det!

9 juni 2006 kl. 08:46  
Anonymous Anonym said...

Fin bild på skivflipprar-Ronge! Gosigt med London, vill oxå.

9 juni 2006 kl. 16:25  

Skicka en kommentar

<< Home

hit counter
counter
<body>