måndag, januari 29, 2007

Konsoll me

Då var det äntligen gjort..Har just beställt en xbox 360 från Webhallen.com. Nu fattas det bara en fet-tv oxå men då är jag nog tvungen o axla boan och dra dubbla pass på något lokalt stråk för ha råd med..Är dock überamped över att jag snart har boxen hemma, nu fattas det bara några fina lir men det är snart kirrat. Spelet jag ser mest fram emot är nog Mass Effect från Bioware som gav även ligger bakom guldklimpen KOTOR. Tills dess får jag nog hålla mig till Lost Planet, Gears of War samt börja om på Tony Hawk's Project 8 och spela upp mig..det gör mig verkligen ingenting.
Nu skall jag bege mig ut i solskenet och köpa tofu, sesamfrön och lite annat grönt.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Project 8 . . . Jag köper en konsoll bara för att få spela det spelet. Har lånat en PS2:a nu, och jag har starkt funderat på att köpa det spelet för att få köra i ett par veckor åtminstone. Should I?! Peace kompis. Jag behöver förresten ditt mobilnummer if I may. Mjau

29 januari 2007 kl. 23:16  
Anonymous Anonym said...

Jeebuz... har herrn vunnit på lotto eller? Jag är också sugen på att tjacka ett 360 men måste tyvärr prioritera lite andra saker :( Måste nog komma ner och lira med dig snart. /Tim

30 januari 2007 kl. 07:59  
Blogger Jimmy said...

det kan du hajja tim..vann 15spänn häromdan faktiskt=)tycker verkligen att du skall komma ner o lira lite! o du med calle!

30 januari 2007 kl. 17:49  
Anonymous Anonym said...

Kiuuul, som man säger här nere : )
Blev det Nirvana i helgen då?

/millis

30 januari 2007 kl. 22:22  
Anonymous Anonym said...

Mitt hjärta blöder p.g.a. att jag inte har råd med ett 360. Fan skall man vara fattig för? Har du några trevliga lir på G? /Krabban

31 januari 2007 kl. 08:40  
Blogger Jimmy said...

har hökat runt på diverse forum efter smidigast vis o chippa boxen men jag blir mer o mer nervös ju mer jag läser.så jag tror jag börjar med ett originalspel..nån som har några bra tips o erfarenheter när det kommer till chippning av le box 360?

31 januari 2007 kl. 11:05  
Anonymous Anonym said...

Hombre, checka med banski. Han har ju fifflat med sin, funkar ju fint som fåraskåran!
Ha det skitfint!!!

2 februari 2007 kl. 07:47  
Anonymous Anonym said...

My xmbox broke last week :(

27 januari 2009 kl. 20:28  

Skicka en kommentar

<< Home

hit counter
counter
<body>