torsdag, juli 05, 2007

Den Vackra Södern














Min vapendragare Tim och Veronika kommer ner hit med sitt mobila hem inatt! Det skall bli ett fasligt mående om än kort. Jag tänkte ta med dem på cykelutställning vilket jag tror kommer uppskattas av tim iallafall=) sen vidare till konsthallen för William Kentridges utställning och vidare till närmsta uteservering. Nu får vi hoppas att det kära sällskapet tar med sig solen för vädret är verkligen horribelt här nu. Jag ser fram emot balkonghäng, uteserveringsöl och ett hemmahäng sen får vi se hur mycket vi hinner med, kanske kan hoppas på ett pitstop på vägen hem?




Dagens låt: Beautiful South - Old Red Eyes Is Back

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Solen är bokad!
Ses snart kompis!

/Tim

5 juli 2007 kl. 15:25  
Blogger på femte våningen said...

Hoj Vännen!

Kanske har jag snart förstått hur man förflyttar sig i datormiljö. Jag kom ju hit trots allt. Kanske kommer jag till Malmö helt fysiskt om någon vecka. Det är tänkbart att jag vill se din ljuva nuna OM nu så blir fallet. Helt tänkbart.

Kram

Rickard

6 juli 2007 kl. 22:52  

Skicka en kommentar

<< Home

hit counter
counter
<body>