tisdag, juni 26, 2007

Lightning Strikes!

Back home again! jeebus vilken trip det var. Var väldigt uppspelt när jag kom till eskilstuna vilket resulterade i en 3dagars mardi gras. Kul var det men idag är första dagen jag kan lägga handen på mitt lugna bröst o säga att jag inte är bakis. På midsommar var jag hemma hos Tim och Veronica på deras ack så vackra takvåning. Singstar, Mycket mycket god mat, en del slank ner i magen och en del utför balkongen tydligen(inte jag) jag kastade bara chips och det är inte mat. Många trevliga stunder har njutits av hos många vänner dessutom latja med gulliga barn som man har saknat.
Dagens låt får illustrera min bakis i eskilstuna, enjoy; Maestro Klaus!

Klaus Nomi - Death

2 Comments:

Blogger Ankaret said...

Tackar själv kompis för en kanon midsommar och för att du dök upp förgyllde våra liv i ett par dagar! Välkommen tillbaka. BTW så kommer vi nog ner till Malmö redan på Torsdag vecka 27 om allt går somdet skall... Mer om det senare.

27 juni 2007 kl. 16:02  
Blogger Jimmy said...

tackar och åter tackar själv! fan det vore ju helt superduper om ni kommer ner redan då!ring när du vet bara så tyr vi upp=) cheerio

27 juni 2007 kl. 21:00  

Skicka en kommentar

<< Home

hit counter
counter
<body>