måndag, maj 21, 2007

I Surrender

Idag väcktes jag av Josefinas telefon, det var hennes agentur som ringde och bekräftade att Grekland vill ha henne i sommar. Hon kommer åka den 19 juni och vara borta 4veckor,kanske mer om det går bra. Jag är verkligen jätteglad för henne men samtidigt suger det stor svettig gubbpung att hon kommer vara borta så länge. Det kommer bli en väldigt ensam början på en lång sommar. Får hoppas många kompisar vill komma ner o hälsa på och dricka öl etc. Dagens låt hade jag i lurarna på repeat när jag åkte till Skavsta för att hämta Josefina när hon kom hem från Barcelona..det var sommar, varmt som satan och man var full av förväntan.

David Sylvian - I Surrender

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

"Ain´t no sunshine when she´s gone" mannen! Men 4 veckor är inga probs. Inte visste jag att hon modellade, din fru. Be well!

22 maj 2007 kl. 10:19  
Anonymous Anonym said...

Du får se det som en semester helt enkelt. Missförstå mig rätt nu. Att vara ifrån varandra kan vara jobbigt som fan, men samtidigt helt underbart på ett sjukt sätt.
Tänk dig den dagen när hon kommer hem istället. Då var det värt all väntan mannen... Kärkleken tenderar att växa med lite avstånd ibland.

Må väl mannen!

/Ankar-krabban

22 maj 2007 kl. 10:54  
Blogger DonKenobi said...

dude. förbered dig på ett besök från mig i alla fall.

22 maj 2007 kl. 13:55  

Skicka en kommentar

<< Home

hit counter
counter
<body>