tisdag, juni 05, 2007

Ho Happy Day!

Först och främst, sorry alla som har väntat på ett utlåtande av veggoräkorna. Helt sjukt de små rackarna ligger kvar i frysen och väntar på att få svettas. I vanliga fall så hade dom gjort just det för längesedan men vi har varit så upptagna med josefinas "kyckling"sallad som vi obsessat nu i ett par dagar..anywho, idag var näst sista seminariet och nu är slutuppgifterna inlämnade.så sjukt skönt att bli av med. Det är just det vi sitter o firar nu. jag dricker öl och kan inte riktigt fatta precis hur bra dendär New Orleanskarln Tony Owens - All That Matters är..ni borde lyssna!och dansa. Apropå soulsinglar så fyller jag ju 30 snart..här är några uppslag..1..2..3..4..5 ..6 om ni inte vet vad ni skall köpa he he. Nej nu skall jag dansa loss lite med Josefina, ha en finfin kväll y'all!


Tony Owens - All That Matters

4 Comments:

Blogger Unknown said...

blir nostalgisk av den bilden. visst använde vi den till soul finger?
hur har herrn tänkt spendera midsommar?

8 juni 2007 kl. 11:34  
Blogger Jimmy said...

Ja visst blir man=) mycket riktigt använde vi den till den soulfingerflyer, hittade en bibba av just den flyern i en plastpåse för ett tag sedan..nostalgi. jag är helt lost när det kommer till midsommar. uppslag?

8 juni 2007 kl. 12:27  
Anonymous Anonym said...

nå hur var "räkorna"? "kyckling"salladen borde vara slut vid det här laget?
/c

13 juni 2007 kl. 15:01  
Blogger Jimmy said...

måste säga att räkorna var inte riktigt min deal, lite för gummiaktiga. josefina gillade dom skarpt dock.

14 juni 2007 kl. 19:50  

Skicka en kommentar

<< Home

hit counter
counter
<body>