lördag, april 21, 2007

Love To The World

Gådagen bestod av soffahäng ,disco und pleasant conversation. När det blev dags att gå till Peoplefesten på Deep så var Josefina & Josefin så mysiga och bekväma i soffan så jag soloflög ner till Deep där jag hade väntat mig fetkö men istället möttes av total öken..verkligen märkligt. När man hade pyntat 90 spänn var det inte så kul och bara vända i dörren så jag gick till baren och beställde en öl. vad som hade kunnat bli en floppkväll blev istället väldigt väldigt trevlig då jag sprang på Anna där som jag inte sett på donkeys years.

Idag så vaknade jag klockan tio och var apsleten, somnade om, vaknade halv 2, frukost i saluhallen vilket gjorde susen.fantastisk dag. Kvällen kommer spenderas på KB i sällskap med herrarna ovan(!!!) var sjukt länge sedan jag var på konsert och jag ser fram emot disco disco disco. Är sugen på champagne men får nöja mig med Krusovice, och såklart SuperMario förluva hos Josefin. Ha en trevlig kväll!

Kvällens Låt: L.T.D - Love To The World
hit counter
counter
<body>