torsdag, april 12, 2007

For your ears only

mushi mushi. Lade just upp en liten radio här för dom som vill lyssna. Är fortfarande i newbiestadiet på Last.fm så jag hajjar inte riktigt hur låtvalet till min radio görs, om man kan styra det själv eller om den gör en mix av det man spelar mest yap yap..eller om eventuela lyssnare skall tvingas överdosera på Bondlåtar bara för att jag gillar och diska till det..anywho så får jag ta o fiffla vidare med det..by the way i nästa inlägg så måste jag nog skriva lite om min senaste mailkorr med Rob på Numero Group. väldigt väldigt nördigt..

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Cb said...

Tjenare Jimmy! Det var inte igår...det var nog inte för 10 år sen heller om jag tänker efter!

Kul att läsa hur du har det, att du lever och att du fixar radioapparater på nätet!
Hittade hit genom "blogspotting" (som jag så nördigt vill kalla det) en tråkig dag när blötsnön vägrade ge sig. Spenderade en sjukt lång tid att läsa bloggar och länka mig vidare och så hittade jag dig och en massa andra från förr... kul!

Sköt om dig!
Hoppsan....nu kom en bondlåt i radion, upp och diska!

/Chrille

12 april 2007 kl. 08:18  
Blogger Therese Svensson said...

hej, fin radio, det behövdes idag. merci!

12 april 2007 kl. 10:16  

Skicka en kommentar

<< Home

hit counter
counter
<body>