onsdag, februari 28, 2007

Malmö - Eskilstuna

På tisdag klockan 16.50 kommer jag förhoppningsvis befinna mig på Eskilstuna Central. Det skall bli riktigt gött o komma "hem" igen och träffa alla vänner, och med en utomordentlig timing så lyckas man pricka in Anders 30årsfirande!

Den senaste veckan har varit ganska ordinär och sansad. Seminariet i tisdags handlade om amerikansk kontra europeisk designhistoria och var mer av en sammanfattning av det vi har pratat om den senaste tiden. Dagens höjdpunkt var när kassörskan på systembolaget överraskande ville titta på min legitimation. Detta har allvarligt inte hänt mig på säkert 4 år..kul och smickrande antar jag. Kvällen har spenderats med ett glas vin i handen och en bibba texter om ergonomisk design i norden, väldigt behagligt.

Igår så tog jag och Josefina oss i kragen och tittade på Science of sleep som har legat och väntat på oss ett bra tag nu. Jag ska inte kasta mig in i en lång recention av den nu men den tröck verkligen på mina knappar..fantastisk. Nej nu skall jag strax återgå till studierna och skålen doodles men innan dess så tänkte jag fråga om någon var intresserad av att gå till biskopen nästa vecka och dricka god öl o svamla?

Dagens:
Låt: Wings - Silly Lovesongs
Länk: Slowly Downward

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha... visst är det en liten boost att få visa leg!? Jag fick också göra det för ett tag sedan och det gjorde fan min dag.
Gällande "biskopen" så kan du skriva upp mig. Jag är på och jag hoppas att dom andra rackarna också är det.
Ses snart mannen! /Tim

1 mars 2007 kl. 08:51  
Blogger Cb said...

Av någon outgrundlig anledning får jag fortfarande visa mitt förbannade leg på systemet... smickrande? Ja kanske! eller? :) Nåväl! Tjenare Jimmy! Läget? Det var ju ett bra tag sedan... internetvärlden är allt bra liten ändå. :) /Chrille

2 mars 2007 kl. 23:46  
Blogger DonKenobi said...

dude! synd att man skrapade snö ur uffarna uppe i funäsdalen när du var hemma i tunafish. hade varit najs att surra över ett glas med jäst.

anywho. tog ditt förnuft till fånga och uppdaterade bloggen :D

guds frid i stugorna!

//Billy-Bob

3 mars 2007 kl. 15:02  
Blogger Jimmy said...

tjenare gammle kamrat!ja det är sjukt vad liten internetvärlden är=) är allt fint med dig?ser att du bor i örebro nuför tiden,hoppas allt är väl

5 mars 2007 kl. 22:35  
Anonymous Anonym said...

Science of sleep var en märkvärdig film. Skön tanke och sköna miljöer, men malplacerade borderline-psykopater lämnar en fadd eftersmak.

24 mars 2007 kl. 12:48  

Skicka en kommentar

<< Home

hit counter
counter
<body>