söndag, april 01, 2007

Spring 07

Grillpremiär! Har just kommit hem från folkets park där det bjöds på fotbollsmatch, grillpremiär och ett förstaklassigt folkölshäng. Detta skall jag göra så ofta det bara går framöver, helt fantastiskt med sommarliknande temperaturer och grilldoft överallt. Precis varenda plats på uteserveringarna är upptagen, folk sätter sig helt sonika ner på trottoaren där det passar och dricker sitt medhavda..fab. En helt perfekt belöning efter att vi har agerat flytthjälp till Per som har flyttat idag.

Nu skall vi runda av en fantastisk dag med en kopp thé och Min Granne Totoro.

Etiketter: ,

5 Comments:

Blogger sugplopp said...

Miyazaki är bra.

Vi grillar i kväll.

2 april 2007 kl. 13:57  
Blogger Ronnie said...

Tänkte faktiskt kolla på den ikväll och har höga förhoppningar.
Hans andra filmer är ju helt fantastiska!

2 april 2007 kl. 15:01  
Blogger Sammi said...

Snubben jag bodde hos i Australien hade Hayao Miyazakis alla filmer, typ. Hur kungligt som helst. Att han några säsonger Red Dwarf och annat mums gjorde det inte sämre. Hursomhelst: Kippis.

6 april 2007 kl. 01:23  
Blogger Jimmy said...

fan va gutt med Red Dwarf, var aplängesedan man såg det. skall strax riva av Princess Mononoke=) Kippis!

6 april 2007 kl. 22:11  
Blogger Ronnie said...

Jag har alla (tror jag iaf) avsnitt av Red Dwarf inspelade på VHS! Det ni...

8 april 2007 kl. 16:47  

Skicka en kommentar

<< Home

hit counter
counter
<body>